חזון וערכים

כאן אנו חולקים בגאווה את העקרונות המנחים שלנו המניעים את כל מה שאנו עושים.
החזון שלנו הוא להיות חברת המזון המובילה בישראל!
אנו נמשיך לפעול ללא לאות להשגת חזון זה, וננסה תמיד להשפיע לטובה על חייהם של אלה שאנו משרתים.
הערכים שלנו משפחתיות, מצוינות וחדשנות מגדירים את מי שאנחנו, ומהווים את הבסיס לכל המוצרים והשירותים שלנו.

ערכי הליבה

משפחתיות

הסיפור של בלדי מתחיל בשנת 1916 כאשר שלמה דהבני פתח אטליז קטן בשוק הכרמל. מאז, לצד הדרך הארוכה שעשינו כעסק לאורך ארבעת הדורות האחרונים, אנחנו דואגים לשמור על אותנטיות ונאמנות למסורת שלנו ולטפח תחושה של משפחתיות בין כל עובדי החברה, מפועלי קו הייצור ועד להנהלת החברה. יחסי האמון חוצים את גבולות החברה והופכים לשותפות לדרך עם הספקים שלנו, עם הלקוחות השונים ואפילו עם הצרכנים, שמביעים בנו אמון בכל יום מחדש.

מצוינות

כששואלים אותנו מה מניע אותנו בעשייה היומיומית שלנו התשובה שלנו היא ״להיות הכי טובים בכל דבר שאנחנו עושים״. אנחנו לא מעגלים פינות, יורדים לפרטים הכי קטנים, חושבים שלושה צעדים קדימה ואנחנו מובילים ולא מובלים. אנחנו מגיעים לכל פינה בעולם על מנת לייבא את חומרי הגלם האיכותיים ביותר ולייצר מוצרים בסטנדרטים הכי גבוהים, ועדיין – דואגים לשווק אותם במחירים אטרקטיביים. אנחנו מאתגרים את עצמנו מדי יום במטרה להמשיך ולתת לספקים, ללקוחות ולצרכנים שלנו מגוון פתרונות ושירותים מקצועיים שמגדירים מחדש את המקובל בתעשיית המזון.

חדשנות

חדשנות היא לא רק סיסמה אלא חלק מרכזי מה-DNA שלנו. אנחנו שמים דגש על פיתוח מוצרים ייחודיים שנותנים מענה לקהל צרכנים רחב, ומטמיעים פתרונות חדשניים וטכנולוגים במערך הייצור ואף במערך הלוגיסטי שלנו. הנסיון שצברנו לאורך השנים לימד אותנו לשמור על גמישות ויצירתיות ולראות בכל אתגר – הזדמנות. כך, אנחנו ממשיכים לצמוח, להתפתח ולבסס את עצמנו כארגון מוביל בתחום המזון.
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור